Tamásnak, ha unatkozik

 2011.06.07. 18:45

Kedves barátom, amelyik a 6.on él, tehát alattam, de mégsem pontosan, mert más szárnyon, de mégis csak alattam, szóval a Tamás nevű egyed, szóvá tette, hogy miért nem írok és unatkozik...

Meg is kértem, hogy írjon valamit, amit majd én beleírhatok, nos ennek a közös elgondolásnak a szüleménye egy határozottan torz gyerek, nevezetesen egy "csá" lett. Nos, hogy csá miféle, kiféle...elég rövid, tömzsi pufók darab, kissé bunkós, de azért mégis csak pökhendi. Egészen kedvelem csá-t. Sok emlék köt hozzá, és már magamévá is tettem, szóval elvagyunk, nem panaszkodom.

Most meg egy helikopter miatt panaszkodik, ami nevezetesen a fürdőszobájukba szállt le és most berreg és csapkod, és szelet csinál, és lássuk be igencsak idegesítő lehet, ha fogat szeretnél mosni és arra kéne figyelned, hogy nehogy valamelyik száguldó propeller levágja a buksid, mert az igencsak áúúúú. De azért jó is nekik, nekem nincsen röpcsim, pedig lehetnék pilóta és csak szállnék körbe-körbe.

Na a következő probléma, hogy Zsófi miért fürdik meg biciklizés előtt. Ugyanis hamarosan tekerni megyünk, ami lássuk be Tamásra és rám is fenyegető tevékenység. Vállaljuk a kockázatot, hogy kimegy a térdünk, hogy fájni fog, hogy lefejelünk egy galambot (ez a legdurvább) és folytathatnám. Szóval igazán tényleg hősök vagyunk. De, hogy Zsófi miért fürdik tekerés előtt...nos az én véleményem szerint Zsófi csak valóban lány és mivel meleg van, jól esik a fürdés, jobban megy a tekerés. De a fiúknak ez nem egyértelmű...buta fiúk...hát mindent el kell nektek magyarázni?

Na kedves 6.-on lakó, elégedett vagy? Nem is csak írtam, hanem rólad írtam...hogy ne unatkozz, mert igazán nem venném a szívemre. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pottyakockan.blog.hu/api/trackback/id/tr912965301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása